Regulamin
REZERWACJA
- rezerwacja pobytu odbywa się poprzez wypełnienie przez Gości formularza na stronie www.piotrkowska114.pl i po pisemnym potwierdzeniu tej rezerwacji przez Wynajmującego
- w przypadku rezygnacji przez Gości z zarezerwowanego apartamentu konieczne jest jak najszybsze pisemne powiadomienie Wynajmującego (e-mail lub fax) o tym fakcie, nie później jednak niż na trzy dni przed spodziewanym terminem rozpoczęcia pobytu.
- w dniu przyjazdu Wynajmujący przekażą Gościom klucze do apartamentu oraz odnotuje dane Gości na podstawie okazanych dowodów tożsamości.
- Goście mają prawo do sprawdzenia stanu mieszkania i zgodności jego wyposażenia z ofertą
- Wynajmujący nie udostępnia miejsc parkingowych na terenie posesji.
PŁATNOŚCI
- płatność za krótkoterminowe pobyty (do jednego miesiąca włącznie) następuje w dniu przyjazdu, w chwili przekazania kluczy. Wystawienie faktury VAT za pobyt jest możliwe po wcześniejszym podaniu danych firmy lub osoby (nazwa/nazwisko, adres, numer NIP).
- przy pobytach długoterminowych (powyżej 1 miesiąca) sporządzana jest umowa najmu i ona reguluje wszelkie zasady pobytu oraz rozliczeń pomiędzy Gośćmi a Wynajmującym
POBYT
- apartamenty przeznaczone są dla osób niepalących
- akceptujemy małe zwierzęta domowe po wcześniejszym uzgodnieniu tego w trakcie rezerwacji
- Goście proszeni są o korzystanie z apartamentów i dbanie o nie jak „Dobry Gospodarz”
- Goście są odpowiedzialni materialnie za wszelkie szkody w lokalu i jego wyposażeniu powstałe z ich winy, osób w nim przebywających lub ich prawa reprezentujących.
WYJAZD
- godzina opuszczenia apartamentu przez Gości powinna być wcześniej uzgodniona tak, aby Wynajmujący stawił się w celu sprawdzenia stanu mieszkania i odebrania kluczy.
Wszelkie problemy techniczne, związane z lokalem wynikłe w trakcie pobytu powinny być jak najszybciej zgłaszane Wynajmującemu osobiście lub telefonicznie pod numer
+48 660 49 93 49
Kontakt
Adres: Piotrkowska 114, 90-006 ŁódźTelefon: +48 42 632 05 93
+48 660 49 93 49
E-mail: info@piotrkowska114.pl